onsdag 20 juli 2011

Roma, roma-ma, gaga oh-lala

Efter en trevlig middag och kväll tillsammans med Becks och hennes familj, har jag (efter att ha vilat ett dygn - jag var "trött" efter mycken dryckjom) har jag på nytt styrt kosan mot Dalarna. Den här gången till Gagnef där Landers familj har en stuga. Har ska vi vara en dag och sen blir det vidare färd mot Autobahn.

Just nu sitter vi och kollar på lillebror Theo som okynnesåker gräsklippare upp och ner för tomten. Sen ska vi på auktion. Jag ska köpa en brödutplockare, en gris och en vattenspruta. Sen, när jag blitt livad, vill jag tampas och slåss. Kan bli en good day out.

5 kommentarer:

  1. Åhh, text också, kult. Men sluta smyg i mina trakter, vi har stuga i den kommunen mind you!

    SvaraRadera
  2. Jag får panik av er tävling. Kvalitet istället för kvantitet!

    SvaraRadera
  3. "Kvalitet före kvantitet." Kastar sten i glashus much?

    SvaraRadera
  4. Sa bara vad jag vill ha. Inte vad jag själv gör.

    SvaraRadera