lördag 2 juli 2011

Challenge of The Aros Bloggers

Look at my men. Their courage hangs by a thread. If this is to be our end, then I would have them make such an end, as to be worthy of remembrance.
King Theoden of Rohan

Jag går i tvekamp. Handsken (RIP) är kastad. Och jag kan inte göra annat än att bend over och plocka upp den.

Jag vet redan på förhand att det här är ett krig jag inte kan vinna (bara idag har Kerstin författat 24 inlägg) men jag brukar inte backa för en utmaning, och ibland händer det att storfavoriter faller. Sovjet i Lake Placid 1980. Sverige i Salt Lake City 2002. Arsenal på Wembely 2011.

And if this is to be my end, then I would have them make such an end, as to be worthy of remembrance.

1 kommentar:

  1. Keep up the good work, compañero! Möt ditt Mount Everest med förtröstan!

    SvaraRadera