onsdag 22 juni 2011

Våren i bilder

Jag och Lander åkte till Hamburg och drack veteöl samt åt Wienersnitzel. Och gick på Reeperbahn, som det sig bör. Fin stad, Hansastad Hamburg.

På vägen hem körde vi om en bil som var på väg till Kantorsgatan Djäknegatan (han har tydligen flyttat?) med Hannes halvårsleverans.

Jag åkte till Optand, Östersund och hälsade på Karl, Anna, Stor-Esh (som han numera måste kallas) och färskingen Ingrid. Härlig påsk i det nya huset med utsikt över Storsjön och Åreskutan.

Jag blev den förste i världshistorien som åkte till Östersund på påsken och blev solbränd.

Kalles skjorta matchade fotöljen i Von Essens Bar skrämmande bra. Jag var återigen obesegrad i rundpingisen, kan tilläggas.

Från Uppsala är minnena suddiga, som vanligt. Esh? Kvalborg?

Valborg i Ekumenikumparken enligt traditionen. Men var är Becks spegelmin?

Där ja!

Den bäste båten i hele våres liv.

Elis fyllde ett år och firades av bland annat hans far. Och mig då. Hannes kom inte, dåligt.

Releasefest för We are the storms platta på Landet i Stockholm. Här checkar Becks in Martina och Esh på Fejjan.

Jajje är suddig på Flustret. Men det är ju klart att man måste få vara suddig när inträdet är typ 170 jävla kronor. För fuck all. Idioti att gå in, men vad gör man inte för lite schlagerdansgolv.

Vimmel.se plåtade Hannes på Bryggan. Jag kan i alla fall få jobb där.

Och till sist. En båttur ut i Skärgården. Det var fint. I skärgården. Jag och Erik. I skärgården.

Jag skulle till sist vilja ge Dagens Tistel till den som har kommit på den nya redigeraren i Blogspot. Det funkade ju inte att föra över bilder. Är det en jävla praoelev som har kodat den? Jag fick ändra om till den gamla redigeraren igen efter att ha svurit i en timme. Bollocks!

1 kommentar: