lördag 18 juni 2011

Programförklaring (Alla gillar ju listor)

King Kolo är död.
Länge leve King Kolo.

Jag har gått vidare. Den gamla bloggen är ett avslutat kapitel och jag trodde inte att jag skulle börja skriva igen. Jag insåg dock att det där Internet saknade något när jag inte sprang omkring i huvtröja och klottrade med min e-sprayburk. Därav denna lansering.

Här följer Expedition A:s programförklaring:
1. Bloggen ska uppdateras regelbundet.
2. Jag står för en mycket oortodox tolkning av begreppet regelbundet.
3. Pretentioner är början och slutet. Varför använda lätta ord när det finns komplicerade?
4. Bloggen är helt objektiv i mina subjektiva tolkningar av skeenden som återberättas.
5. Namnpublicering kommer att vara i fokus när folk gör bort sig. Exempelvis hävdar att basen i smörgåstårta är sockerkaka.
6. Nu orkar jag inte hitta på fler punkter.

Okej. Låt expeditionen börja.

Häng med!

1 kommentar: