lördag 18 juni 2011

Hallå där…

…The Artist Formerly Known as King Kolo, 27, som äntligen/tyvärr har beslutat sig för att återvända till Internet.

Du är tillbaka?
- Ja.

Men under nytt namn?
- Ja.

Vad är bakgrunden till detta?
- Ja, alltså. Min bloggplattform, Blogspot, äger tydligen rättigheterna till namnet King Kolo fram till 2014 på grund av ett kontrakt som min fullständigt oduglige agent H.A. förhandlade fram. Så jag har kommit fram till en unik lösning på problemet. Men ändå, jävla kapitalist-blogspot.

Hur känns det?
- Ett kontrakt är ett kontrakt och jag har alltid hedrat mina kontrakt.

Nej, alltså, hur känns det att börja skriva igen?
- Både härligt och positivt. Något av en wow-känsla.

Vad har hänt sedan sist vi sågs?
- Ja, du vet. Ups and downs, strikes and gutters. Sometimes you hit the bar, and sometimes the bar hits you. The Artist Formerly Known as King Kolo abides.

Hur har du resonerat runt den här bloggens namn?
- De som kan sin norska litteratur förstår. De andra, ja, det är inte lätt att förklara för någon som inte förstår.

Slutligen, vad kommer vi läsare kunna förvänta oss av Expedition A; är det samma dryga ton som förr?
- Vad tror du själv Marianne?

3 kommentarer: