fredag 18 november 2011

What have I done to deserve this?

Efter en sjukt tuff vecka tycker jag att jag är värd att åka till London på onsdag. Alla vet nog att jag älskar att åka till London, och den här gången är inget undantag. Men att det alltid ska vara något som skaver. Det slår aldrig fel.

För just nästa helg är årets jävla tv-helg. Först är det säsongspremiär av På Spåret på fredagen, och bara det är ju extremt bittert att missa. Kom inte dragande med SVT Play, för det är ungefär lika värdelöst som att se en match i eftersändning - man vet ju redan hur det kommer att sluta.

Som om inte det var nog. På lördagen är det E-types dag i Så mycket bättre. Hur dålig tajming kan man ha? Precis, skitdålig.

En gång. Det är allt jag begär. En gång kan väl saker och ting gå min väg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar